Η LG Electronics χορηγεί την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο «Τα Υποσιτισμένα Παιδιά Ζητούν την Προσοχή μας», τη νέα καμπάνια της Μ.Κ.Ο Γιατροί Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) - Médecins Sans Frontières (MSF).
Ο πρωταρχικός στόχος της μεγάλης εκστρατείας, είναι η αύξηση του βαθμού ευαισθητοποίησης και η άμεση βελτίωση της παρεχόμενης βοήθειας σε υποσιτισμένα παιδιά, μιας μάστιγας που εκτιμάται ότι σήμερα επηρεάζει 195 εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο, τα οποία υποφέρουν από τις επιπτώσεις του υποσιτισμού. Η LG Home Entertainment Company θα δωρίσει 500.000 δολάρια Η.Π.Α. για την ενίσχυση της εκστρατείας και των προγραμμάτων επισιτιστικής βοήθειας των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Επιπλέον, η LG προσφέρει δεκάδες τηλεοράσεις της κορυφαίας σειράς INFINIA, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν σε εκθέσεις και εκδηλώσεις πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης σε ολόκληρο τον κόσμο ως μέρος της εκστρατείας.
«Η χορηγία της LG για την εκστρατεία "Τα Υποσιτισμένα Παιδιά Ζητούν την Προσοχή μας" των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, αντιπροσωπεύει τον κοινό μας στόχο για τη βοήθεια όλων των συνανθρώπων μας ανά τον κόσμο, ανεξαρτήτως πολιτισμικών και γεωγραφικών συνόρων, και υπογραμμίζει την πεποίθηση της LG ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να υποφέρει από τις συνέπειες του υποσιτισμού», δήλωσε εμφατικά ο κ. Simon Kang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment Company.
O Δρ. Matthew Spitzer, Πρόεδρος της Μ.Κ.Ο Γιατροί Χωρίς Σύνορα στις Ηνωμένες Πολιτείες συμπλήρωσε:«Η χορηγία της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης "Τα Υποσιτισμένα Παιδιά Ζητούν την Προσοχή μας" από την LG, αποτελεί σημαντική συνεισφορά στις προσπάθειες των ιατρικών μας ομάδων να ανταποκριθούν σε αυτήν την παγκόσμια κρίση. Επιπλέον, μας παρέχει την πιο πρόσφατη τεχνολογία, προκειμένου να επικοινωνήσουμε και να εξωτερικεύσουμε προς το κοινό, αυτήν την μεγάλη απειλή που απαιτεί μια συντονισμένη και υπεύθυνη αντίδραση». Το 2009, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα έβαλαν σε πρόγραμμα θεραπείας 250.000 παιδιά που υπέφεραν από οξύ υποσιτισμό σε 116 συνολικά προγράμματα, που διατηρούν σε 34 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά ντοκιμαντέρ πολυμέσων, με τίτλο «Τα Υποσιτισμένα Παιδιά ζητούν την Προσοχή μας», που συνδυάζουν αρμονικά φωτογραφία και βίντεο από μερικούς από τους πιο καταξιωμένους σύγχρονους φωτορεπόρτερ, αναδεικνύοντας την απειλή του παιδικού υποσιτισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα συγκεκριμένα ντοκιμαντέρ αποτελούν παραγωγή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα σε συνεργασία με το φωτογραφικό πρακτορείο VII, και εκτίθενται χρησιμοποιώντας ως ψηφιακό «καμβά» τις τηλεοράσεις LG INFINIA. Η έκθεση εγκαινιάστηκε στις 2 Ιουνίου 2010 στο New York Times Center στην πόλη της Νέας Υόρκης, και έκτοτε έχει «ταδιδέψει» σε όλο τον κόσμο (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.starvedforattention.org).
Δεκάδες χιλιάδες άτομα έχουν ήδη υπογράψει την αίτηση που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της εκστρατείας, τα αποτελέσματα της οποίας θα παρουσιαστούν στους ηγέτες των χωρών την παραμονή της Συνόδου Κορυφής των 8 που θα πραγματοποιηθεί στη Γαλλία το 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου